وبلاگ سرگرمی های من

وبلاگ سرگرمی های من

بازی،رنگ آمیزی،کاردستی، نقاشی...
وبلاگ سرگرمی های من

وبلاگ سرگرمی های من

بازی،رنگ آمیزی،کاردستی، نقاشی...

چیستان های بامزه

1)چه الاغی است که افسارش دنبالش است؟؟

2)سیاه است,زاغ نیست

می پرد کلاغ نیست

بار می برد الاغ نیست؟؟!!!

3)دلم پر آب و جانم پر ز آتش

اگر تابم دهی میریزه آبش؟؟؟؟!

4)آن چییست که از کوه بیفتد زمین از بین نمی رود

توی آتش نمی سوزد

توی آب هم خیس نمی شود؟؟؟!!!

5)چه پرنده ای است که اگر آنرا وارونه کنند در آب شنا میکند؟؟!

6)آن چه چیز است که به سه رنگ در می آید;سیاه و خاکستری و قرمز؟؟؟

7)یک قبر است سی و دو زن چادر سفید دور آن نشسته اند؟؟!

8)آن چیست که شب و روز راه می رود و خسته نمی شود؟؟

9)آن چیست که از همه چیز بلندتر است ولی سایه ندارد؟؟!

10)آن چیست که سال دوازده ماه روی یک پاست؟؟

جواب ها

                                                                                                                                                       

                                        

1)نخ و سوزن

2)سوسک سیاه

3)سماور

4)سایه

5)زاغ

6)زغال

7)زبان و دندان ها

8)رودخانه یا جوی آب

9)راه

10)در

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.